دختر بهار
دختر بهار




 

 هرگز نخواهم گفت

  

هرگز نخواهم گفت دریا دوستت دارم  

هرگز نخواهم گفت اما دوستت دارم  

هرگز نفهمیدی که می میرم برای تو

هرگز نفهمیدم که بی جا دوستت دارم

شب سر به صحرا می گذارم می روم تا صبح

 یا واقعاً دیوانه ام یا دوستت دارم

عاشق به دنیا آمدم عاشق بمیرانم

عشق منی آهوی زیبا دوستت دارم  

دل گفتی و دادم فدای چشم زیبایت 
جان هم بگوئی بیش از اینها دوستت دارم  

دور از منی و آن آنکه دوستش داری

اشک است و آه و من که تنها دوستت دارم  

 



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت21:32---11 ارديبهشت 1393
چه نالم ؟ چه گویم به تو در شب آرزو
که نزدت ندارد دگر این حقیر آبرو
فقط یک کلام: جان مهدی سلامت بود
که هرگز ندارم جز این آرزو . . .


sara yekta
ساعت17:54---28 اسفند 1392
20رو ضربدر777 بکن . دوباره ضربدر 13 بکن.هر چی در اومد تو همونی.خخخخبه منم بسرعزیزم

asghar
ساعت11:08---16 مهر 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی وبلاگ خوبی داری.
راستش از اونجایی که اداره کردن یه وبلاگ همیشه آپدید کار سختیه ،به همین دلیل تصمیم گرفتم که یک وبلاگ گروهی رو درست کنم و از شما که فرد فعالی به نظر میرسید درخواست کنم که بیایین و در این امر مارو یاری کنین
شما در هر زمینه ای که بخواهید میتوانید فعالیت کنید منتظر جواب شما میمانم با تشکر مدیر وبلاگ بهترین های دنیای اینترنت اصغر محمدی


fateme
ساعت14:34---3 مهر 1391
سلام دوست گلم وب زیبایی داری به منم سر بزن

الهه
ساعت14:21---31 مرداد 1391
ببخشید ادرسه وبم یادم رفت

الهه
ساعت14:20---31 مرداد 1391
سلام عجـــــــــــــــــــــــــیجـ ـــــــــــــــــــــــم

وبلاگ خوبی داری ...
اگه تونستی به منم سر بزن!!!!
و اگه خواستی لینکم کن و بهم بگو تا منم لینکت کنم..


کوثر
ساعت11:56---4 تير 1391
گاهی ورق ورق کن
خاطرات خاک گرفته را ...
شاید غبارش
احساست را به سرفه بیندازد ...


☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت17:07---6 خرداد 1391
مترســـــــــــــك...!

اينقدر دستانت را باز نگه ندار...

كسي تورا در آغوش نخواهد گرفت...

ايستاده زيستن مرگ مي آورد....!


منتظر
ساعت12:16---2 خرداد 1391
سلام
وبتون خیلی زیباست
امیدوارم مؤفق باشید
اگه مایل بودید ما را با نام وبلاگ مردی از خانواده نور لینک کنید
و اگر مایل بودید بگید تا لینکتون کنیم


الناز
ساعت22:18---7 ارديبهشت 1391
خیلی زیبا بود .
اگه وقت کردی به من سر بزن خوش حال می شم .اگه با تبادل لینک موافقی به من خبر بده


T A K
ساعت21:50---6 ارديبهشت 1391
كورش كبير: تحمل شنيدن سه آهنگ برايم دردناك است،صداي كودكي ازبي مادري،صداي مجرمي ازبي گناهي،صداي عاشقي ازجدايي

موج
ساعت17:32---2 فروردين 1391
سلام و درود بر شما
وبتون زیبا زود
و از اون زیباتر اشعارش
اگر وقت کردی به من هم سر بزن
موفق باشی خواهر گلم


فریده
ساعت9:31---27 اسفند 1390
سلام . وبت خیلی خیلی زیباست .

ahmad_sara
ساعت22:40---18 اسفند 1390
ما دوستت داریم

الی
ساعت22:38---17 اسفند 1390
عالی بود به منم سر بزن

سپیده
ساعت20:40---29 بهمن 1390
"هرگز نخواهم گفت اما دوستت دارم"
سلام دختر بهار خیلی قشنگ بود موفق باشید به منم یه سری بزن


كسري
ساعت13:34---26 دی 1390
خيلي باحالي


sajad
ساعت18:43---18 دی 1390
سلام اگه باینکمت مرا میلینکی
www.downloadha.spidblog.com


arash
ساعت13:32---14 دی 1390
سلام وبلاگت خیلی زیبا بود

شاهزاده پارسی
ساعت11:30---6 دی 1390
سلام خوبی عالی بود اپم بیا

ثمین
ساعت11:17---13 آذر 1390
شعرت خیلی زیبا بود گلم
من هم یه وب دارم اما به انازه مل تو زیبا نیست ، ازت میخوام بهم سر بزنی تا ساحل منو با قدمات همیشه بهاری کنی


نیلوفر
ساعت17:55---30 آبان 1390
سلام خانمی چطوری عزیزم؟
ممنونم که بهم سر زدی


نیلوفر
ساعت17:54---30 آبان 1390
تنها گرگها نیستند كه لباس میش می پوشند،
گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق بر تن می كنند،
عاشق كه شدی ، كوچ می كنند !!!


lovelorn
ساعت13:26---28 آبان 1390
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l_ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡_..

گاهی خیال میکنم روی دست خدا مانده ام.... خسته اش کرده ام!!!..... خودش هم نمی داند با من چه کند


اشتیاق
ساعت12:10---25 آبان 1390

توي اين لينک ثبت نام کن
تبليغ ببين پول بگير
فوق العادست
http://poolbux.com/?r=537705130
ضرر نميکني
بيشتر خواستي يه سري به من بزن
خوشحال ميشم


بشار
ساعت13:51---23 آبان 1390

عید ولایت مبارک ...




بشار
ساعت13:49---23 آبان 1390

عید ولایت مبارک ...




دهکده غمها
ساعت15:02---22 آبان 1390
سلام گلم

وبلاگ زیبا با مطالب خوبی داری

منتظر قدمهای مهربونت هستم


اشک شقایق
ساعت15:00---22 آبان 1390
سلام مهربون . . .

از آمدنش نترس می آیم . بی خبر . . .

شاعری چشم تو مسلم است

صدغزل به وصف چشم تو کم است

ازمنِ بدون تو دلم گرفت

فرصت وصال تو کی فراهم است ؟


منتظرتم زود زود بیا بهم سر بزن خوشحال میشم


بشار
ساعت12:20---22 آبان 1390

خدایا !
پروردگارا !
الهی !
دوستت دارم ...
عاشقت هستم ...
تو را
و
تنها تو را می پرستم ...
ولی می دانم
از درونم دلم اعماق وجودم خبر داری
و می دانی
خانه ی دلم را که مالکش هستی
به اجاره داده ام ...
مرا ببخش !
این را نیز تو در نهادم قرار داده ای ولی من توان مقابله با آن را نداشته و ندارم
این عشق زمینی مرا دیوانه کرده
مست شده ام
عقلم زایل شده
همین بوده که عاشق شدم
و
خانه ات را واگذار کرده ام
با آن همه شعور و ادراک نتوانستم
کم آوردم و عاشقش شدم
و
مکافاتش را می کشم
او مرا آنچنان که من می خواهم نمی خواهد
بیجا بی دلیل و ... عاشقش شدم
کور شدم کر شدم لال شدم
عاشقش شدم
حال می سوزم و می سازم
خدایا !
اینبار از من درگذر
فرصتی ده
عاشقش هستم
او را عاشقم کن ...
طاقت ندارم ...
توبه خواهم کرد
ولی ...


سعید
ساعت14:59---18 آبان 1390


نیلوفر
ساعت10:37---12 آبان 1390
سلام عزیز چطوری؟ چه خبرااااا؟ ناپیدایی؟
بیا بهم سر بزن آپماااااااااا


کلبه ی کاغذی
ساعت10:22---10 آبان 1390
سلام دختر بهار پیش ما هم بیا و کلبه ام رو بهاری کن حتما
با اجازه لینکت می کنم.


lovelorn
ساعت10:07---8 آبان 1390
من غافل از اینکه از چشماش افتاده بودم

فکر می کردم دنیارو تو چشم من میبینه

فکر می کردم اگه یه روز پیشش نباشم

تـــا آخــــر عـــمر منتظــر مـــن میشینه

فـــکــر می کــردم دستــــای ســردش

تـــوی دســت مـن گـــرمـی مـی گـیره

فــکـر مـی کـردم اگــــه نـبــــــــاشـم

تــــو غــــــــــــم نـبـودنـم مـیـمـیــره

-------------------
به منم سر بزن خوشحال میشم


مهتاب
ساعت12:44---28 مهر 1390
سلام وبلاگت بد نیست
خوشحال میشم بهم سر بزنی
موفق باشی


مهرداد اشک9
ساعت11:58---23 مهر 1390
در هر صورت شعره زیباییه...

در هر صورت خوب هستید شما؟



شاهزاده پارسی
ساعت2:39---23 مهر 1390
به سلام هموطن از تاریخ خوشت نمیااااادیک داستانای برات بزنم دیوونه تاریخ بشی

مهرداد اشک9
ساعت11:13---20 مهر 1390
شعر زیباییه...کاره خودته؟

در هر صورت مرسی


محمد
ساعت9:56---16 مهر 1390
سلام به همه ی عزیزان هرکس میخواد افزایش امار داشته باشه بیاد به ای سایت وتبادل لینک کنه منتظرتون هستم www.2daytarinha.loxblog.com
پاسخ: قربونت نمیخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


sara
ساعت14:05---13 مهر 1390
salam ziba bud khoshhal misham mano link koni be manam sar bezan.

شاهزاده پارسی
ساعت7:57---10 مهر 1390
سلام خوبی با افتخار لینکت کردم منو با اسم شاهزاده پارسی لینک کنید.تا حالا تخت جمشید رفتین؟من تا الان 15 بار رفتم هروقت که میرم برام تازگی داره اصلا کهنه نمیشه برام اگه نرفتین حتما برین حس و حال منو میفهمین

آزاد
ساعت19:10---9 مهر 1390
سلام دوست عزیز چه وبلاگ خوبی داری!!!!!!
ممنون میشم که به کلبه ما هم سر بزنی!!!


afsane
ساعت15:02---9 مهر 1390
salam lonket kardam u ham mano link kon

mahmod
ساعت10:39---9 مهر 1390
سلام خیلی وبلاگه زیبایی داری من که خیلی خوشم اومد. موفق باشیپاسخ:مرسی چشمات زیباست

شاهزاده پارسی
ساعت9:40---7 مهر 1390
سلام خوبی وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن اگر با تبادل لینک موافقی بهم بگو

novina
ساعت17:54---6 مهر 1390
salam azizam kheili khoshhal shodam behem sar zadi webet binazirebazam behem sar bezan rasti manam linket kardamaaaafelan babye


ایمان
ساعت15:14---6 مهر 1390
سلام عزیزم
خوبی ؟
ممنونم که به وبلاگم اومدی
راستش رو بخوای کمی سرم شلوغ شده و دیگه هم حوصله وبلاگ رو ندارم . وقتی آدم میبینه کسی که به وبلاگ سر میزنه زحمت یک لایک کردن و یا کامنت گذاشتن رو به خودش نمیده و هرچی کامنته تبلیغاتی و مال بلاگ لیچه انگیزشو از دست میده عین من که بی انگیزه شدم


bahar
ساعت11:49---6 مهر 1390

كسب درآمد راحت فقط از طريق دريافت SMS روي گوشي تلفن همراه






میدونم شما هم از کسب در آمد از اینترنت نا امید هستین اما این یک روش جدیده !



از تابستان سال 90 یک شرکت تبلیغاتی که با دریافت پول از دیگر شرکت ها sms تبلیغاتی ارسال میکند کار خود را با شیوه ای جدید آغاز کرد و آن این است که :



این شرکت sms های تبلیغاتی دیگر شرکت ها را به شماره گوشی شما ارسال می کند اما شما لازم نیست که حتما آن ها را بخوانید میتوانید آن ها را پاک کنید ولی باید تلفن همراهتان روشن باشد تا آن را دریافت کند زیرا هر یک sms حدود 10 تومان پول به حساب شما واریز میکند پس شما کافیست تنها sms ها را تحمل کنید و پول بگیرید.



البته این تنها راه کسب درآمد نیست شما میتوانید با معرفی این سایت به دیگران معادل 46 % از درآمد آنها را دریافت کنید البته این وجه از آنها کم نمی شود یعنی آنها درآمد کامل را همانند شما دارند ولی شما به خاطر این معرفی این وجه را از طرف شرکت دریافت میکنید


در حقیقت مقدار قابل توجهی از مبلغ پرداختی توسط شرکت متقاضی برای ارسال sms به دریافت کنندگان sms ( افرادی مثل شما ) واگذار میشود وباقی آن به خود شرکت.





برای ثبت نام به لینک زیر بروید و در کادر سبز رنگ بروی ثبت نام کلیک کنید :


ads.inpersia.com/users/ref/82724



نکات:





در وارد کردن شماره موبایل و شماره حساب و ... کاملا دقت کنید


شماره حساب خود را حتما دستی وارد کنید

بعد از ثبت نام به بخش « ویرایش اطلاعات کاربری » رفته و شماره

حساب خود را وارد کنید.


بعد از ثبت نام حتما از سیم کارتی که با آن ثبت نام کردید یک پیام
بدون متن به 30005043500050 بفرستید.





مجید
ساعت23:08---18 تير 1390
سلام
زیاد اهل شعر نیستم با اینکه رشته ی ادبیات بودم
وب قشنگی داری مخصوصا عکساش


دلداده
ساعت11:28---16 تير 1390
سلام،مطالب وبتونو خوندم خیلی خوب بود.
با اجازه تون ، بی اجازه لینکتون کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





21 / 12 / 1398برچسب:,

  توسط Z  |
 

 




www.zbninia@yahoo.com


 

 

 میشه...؟
 ...!
 جرم ...
 لمس بودنم
 عاشقان عیدتان مبارک باد...
 عشق و نیش
 کورش
 د...د
 دلم ...
 ؟
 می روم ...
 وصیت نامه ی وحشی بافقی
 زن و مرد
 خوشبختی
 خوشبختی در یک کلام
 روز جهانی کورش بزرگ
 در باب زنان
 حکایت پرنده و ماهی
 آخرین دعای یک مترسک
 تزئین یخ
 تولد تو ...
 توصیه
 نشانی
 نمی دانم...
 غنچه
 ? How much is it
 خداوند
 """
 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 .؟؟
 بی اجازه
 نماز عشق
 ...
 از طرف داداش علی
 شعری ک داداش علی واسه دختر بهار گفت ...
 !
 رمانتیک
 و در گذر از جاده زندگی

 

تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389

 

Z

 


 

تبادل لینک هوشمند


جهت تبادل لینک من را با عنوان دختربهار

و آدرس ninia.LoxBlog.ir لینک نمایید .





ساحل
ღ بـهـتـریـن شـعـرهــایی که خــونـدم ღ
مجموعه کتاب وپروژه
عاشیقیزم !!!
دختر پاییز
بزرگترین وبلاگ طنز و سرگرمی قندوپند
Rock.DeathMetall
دریای همیشه پارس
دخترایرونی
از اينجا تا همه جا
MOD
کلاه خاکی
جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
n i m a allameh
نقره ای
من آغوش تو را تمنا می کنم
تنهاترین پسردنیا
سکوت
آدم زمینی
پرنیاوحوریا
M & P
در قیر شب ( داداشی )
حرفهای از جنس دلتنگی
ساز سنتور
به جز این ها دیگه چی میخوای؟؟؟؟
موزیک جدید
تنهاترین عشق روزگار
عاشقانه ها
جای خالی
وبسایت رسمی تیم توپچیهای جهنم
www.sanjaghak2011.loxblog.com
هیپنوتیزم
وبلاگ برتر
كاغذ بي خط
Tanha_5505
وبگرد
عـکس.عشق.عـکس
لحظه های تنهایی
علي طاهري_خدايا فريادم بي صداست......
شاهزاده ی تاریکی
نوشته ی طنز.جوک.خنده
fatima_1994
در انتظار محبت
شب زده
اشعار فروغ فرخ زاد و مريم حيدرزاده
درجوستجوی تنهای
گلواژه ها
♥ماه پریشان♥
اسمون پر ستاره
پاتوق سرگرمی و علمی
LOoOoOoOoOoOVE
امیرحسین دانت
سوژه خنده
من دروغگو نیستم
عماد
واللا...به خدا
در قير شب
My LoVe F...M
*****از جون مرغ تا شیر آدمیزاد*****
شادکامی
عنوان لینک
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 182705
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 316
تعداد آنلاین : 1